كــوكــب تـــانــى

2009/07/28

مدينة احلامى (2)

الشراع رفرف
ورياح الحب اشتدت
وسارت المركب الى ...
مدينة احلامى
كنت احلم بالحب
وتحقق عشق
كنت احلم بالصدق
وتحقق صدق وصفاء
كنت احلم بالعطف
وتحقق عطف وحنان
فإليك ياحبيبى عمرى وروحى
فإليك عشقى وحنانى وشوقى
فـ حبى وأنا وكل ما عندى ..
فدا نظرة من عنيك
فدا لحظة وانا بين ايدك
حبيبى فأنت انا .. وانا انت

هناك 21 تعليقًا:

فشكووول يقول...

السلام عليكم نفرتارى الجميله

بتوحشينى يا نفرتارى خالص

تحياتى الى من عشعش فى قلبك كل هذه العشعشه وجلس مربع على تلاليب القلب

كلماتك تنم عن نفسك الجميله وروحك الصافيه

تحياتى نفرتارى

فشكووول يقول...

يا خبر ابيض

انا طلعت اول تعليق

طب بقى استغل الفرصه دى واحط كمان تعليق

فشكووول يقول...

كفايه بقى 3 تعليقات عشان ما اعملش احتلال للمدونه واسيب فرصه للناس التانيه عشان يقروا الكلمات الجميله دى

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

نفرتارى عروستنا الجميله
أنا فاكر مدينه احلامى 1
وفاكر كل كلمه أتقالت فيها
وكمان سؤالى
عينى عينى ما شاء الله لا قوه إلا بالله
امامنا كده
مفتقد جدا كلامك و مواضيعك
وعالم نفرتارى كوكبها التانى الجميل

تقبلى خالص مودتى وإحترامى
أخوكى الشارد
أعشق فى الليل ضوء القمر

نفرتارى يقول...

بابايه الجميل ،،

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ,,

بجد اشكرك على تعليقاتك الجميلة والمتميزة.. ادعلى يدوم علينا السعادة .

دمت بكل خير وصحة .

ابنتك نفرتارى

نفرتارى يقول...

اخى العاشق المبدع ،،

ادعلى اكون فاضية شوية لان عندى موعوضات كتيرة وعاوزة اكتبها بس مافيش وقت من الشغل الى البيت .. وهكذا .
بجد وحشتونى .


اختك نفرتارى

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

صديقتى الجميلة الغالية
ربنا يديم عليكم السعادة والحب وراحة البال وتكونوا أسرة سعيدة مع بعض دائماً فى مدينة أحلامك الرقيقة
تحياتى

نفرتارى يقول...

صدى الصمت ،،

اشكرك على كلماتك الرقيقة .

تحياتى ،،

نفرتارى

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

أختى الجميله
أخبارك ايه على الله تكون بخير
انا بطمن عليكى من خلال التدوين مش عندى حاجه تانيه اطمن بها غيرها كل ما تقدرى تبقى عدى و سلمى

نفرتارى يقول...

ايها العاشق الجميل ،،
كم دائما يسعدنى سؤالك على .. والله انا بخير .. ويارب انت تكون دائماً وابداً بخير وصحة جيدة .

تحياتى ،،

نفرتارى

صباح الصباح يقول...

الف مبروك... وبعدين انا عاوز حتة م التورتة

مبرووووك مبرووووك مبروووك

assafo anaroze يقول...

نفر الجميلة
تكفي عبارة انا انت و انت انا لتعبر عن كل شيء
عن احساس رائع جدا
ليدم اللع عليك نعمة الحب
عتاب صغير : طال غيابك عن مدونتي اتمنى نحظى بالشرف ده ثاني

blue-wave يقول...

جميل الكلام
تحياتى

نفرتارى يقول...

صباح الصباح ,,

يا سيدى انت اللى اتأخرت علينا.. لو كنت جيت بدرى شويه كنت لحقت التورتة .
الله يبارك فيك وعقبال كل اللى لسه متجوزوش .

تحياتى ،،

نفرتارى

نفرتارى يقول...

assafo anaroze ,,
اخى العزيز .. اولا : اشكرك على كلماتك الرقيقة .
ثانيا : سامحنى على تقصيرى فى عدم الدخول الى مدونتك الجميلة بس والله غصب عنى لانى انا مش عندى نت .. النت عند والدى فكل لما اروح بدخل المدونات واقرأ الموجود بس فعلاً مش بلحق اعلق عند اى حد بس انا عندك حق وللمرة الثانية سامحنى وانا هدخل حالاً .

تحياتى ،،

نفرتارى

نفرتارى يقول...

blue-wave ،،

نورتنى بكلماتك .

نفرنارى

غروب يقول...

اولا

الف مليووووون مبروك على الزواج ولو انها ممكن اتاخرت شويه

كنت ناويه اقولك انى زعلانه منك

بس خلاص ليكي عذرك

ربنا يسعدك يارب ويوفقك في حياتك يا قمر

وحشتينى موووووت

غروب

نفرتارى يقول...

جميلتى غروب ،،

الله يبارك فيك وعقبالك .. بس اوعى تزعلى منى انا مقدرش على زعلك ابداااااااااااااً .

تحياتى ،،

نفرتارى

blue-wave يقول...

الله عليكى بجد

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

اختنا الجميله
نفرتارى
تقبل الله منا ومنك
ووفقنا فى رمضان للصالحات
كل سنه و انت طيبه انت و زوجك
خالص تحياتى و مودتى

micheal يقول...

جميلة أوي مدينة أحلامك
كل سنة وانتي طيبة
تحياتي